Meditacija

Ispravno disanje

Dok dišete, pokušajte da udišete toliko sporo i smireno, da se ni končić ne bi pomerio kad bi vam ga neko postavio ispred nosa. Pokušajte da vam izdah bude još mirniji. Ako je moguće, stanite malo između izdaha i početka sledećeg udaha. Ako možete, zadržite dah na nekoliko sekundi. Ali ako vam je to teško, nemojte. Nikad ne činite nešto što bi moglo da naudi vašem organizmu ili vašim disajnim organima.

Pri svakom udahu osetite da u svoje telo unosite beskrajni mir. Kada izdišete, nastojte da osetite da izbacujete uznemirenost koja je u vama i oko vas. Nakon što to uradite nekoliko puta, pokušajte da osetite da udišete moć iz univerzuma. Pri izdahu, osetite kako strah napušta vaše telo. Nakon što to uradite nekoliko puta, pokušajte da osetite da udišete beskrajnu radost i da izdišete tugu, patnju i depresiju.

Možete da isprobate još nešto. Pokušajte da osetite da ne udišete vazduh, nego kosmičku energiju. Osetite da u vašem telu ne postoji nijedno mesto koje nije ispunjeno tom kosmičkom energijom. Ona protiče kroz vas kao reka, ispirajući i pročišćavajući čitavo vaše biće. Zatim, dok izdišete, osetite da izdišete svo smeće iz sebe – sve vaše nebožanske misli, mračne ideje i nečista dela.

Iz knjige: Šri Činmoj, Meditacija

Tragalac

Tragalac

Sve što vredi imati
Takođe
Vredi podeliti sa drugima.

Dodajte komentar

Komentariši

Your email address will not be published. Required fields are marked *